Friday, September 17, 2010

Σχοινια τεντωνουν, πανια απλωνουν
μα καπου εδω εκει τελιωνουν τα ονειρα. 
Δεν ειναι για μας τα ταξιδια...
Βλεπεις, πας αφησε νωρις
το χαμογελο της τυχης
η ξεγνοισια ενος καλοκαιριου
η σταθμευση του χρονου...
 Και καπου εδω εγω φευγω
απ'το ρομαντζο πια ξεφευγω.

Το αγριο βλεμμα ενος περαστικου
μου υπενθυμιζει
να μην απελευθερωνω το νου...

Η ζωη μοιραζει πολλα κλειδια
και ολες οι πορτες της πανε αλλου.
Διστυχως εμενα δεν με ευνοησε
η, μαλλον, με αγνοησε
και τωρα στριγγλιζω σιωπηλα. 
Ψαχνω νοημα στα τυφλα.

Τοτε - τα δικα σου ματια προκαλουσαν
μου προσφεραν μια ανταλλαγη
την ελευθερια μου για τα αγνωστα σου.
Εγω προτιμησα φυγη.

Τωρα μοιρα μου, για πες μου,
που να ψαξω να με βρω?
Ο καθρεφτης με ρωταει
"θαρρος η αληθεια?"
και αυτη που βλεπω απανταει
"Ζητω η συνηθεια..."

No comments:

Post a Comment