Friday, September 24, 2010

Won't someone save me?

ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ....

Ενταξει, γινομαι λιγο υπερβολικη, αλλα δεν αντεχω αλλο. Καθομαι συνεχεια και σκεφτομαι αρνητικα, και μετα νευριαζω, και κανω πολεμο με τον εαυτο μου, και καθομαι ετοιμη να κλαψω. Και μετα λεω ενα "δεν γαμιεται" και νιωθω καλυτερα για πεντε λεπτα, και διαβαζω για 10 λεπτα, και βλεπω τις απαντησεις μου που απ'τις 8 εχω δωσει 3 λαθος, και νευριαζω, και ξαναενοχλουμαι, και παλι μια απ'τα ιδια. Εεεεε δεν τρογωμαι τελικα. Γιατι δεν μπορω να ηρεμισω? Γιατι μονιμος πρεπει να βρισκομαι σε ενταση? Και καταληγω να γραφω τισ υπερκαταθληπτικες αναρτησεις μου, και τις διαβαζω και--guess what?--νιωθω ακομα πιο χαζη. Οι φωνες μεσ'το μυαλο μου, οι ατιμες, με κραζουν. Αχαριστη, αχαιρευτη, κολλημενη, κλπ κλπ κλπ.

Ουφφφφ. Μια βουτια θα θελα τωρα, ενα βραδινο μπανιο, να νιωσω την αμμο κατω απ'τα ποδια μου και μεσ'τα μαλλια μου, να γευστω λιγο αλατονερο, και να πεσω ξερη για κανα 2 ονειρα ομορφα πανω σε ξαπλωστρα στην παραλια, στο "χωριο" στην Ευβοια οπου εχουμε το εξωχικο μας (μη μας σκοτωσει και κανενας εκει που κοιμωμαστε...) Εεεεε...και αμα ηταν και ο Φ διπλα μου, ακομη καλυτερα...Αλλα μετα, ποιος θα γυρνουσε στην κωλο-ΝΥ? Να πλημμυρισουν οι πνευμονες μου παλι καυσαεριο και να εχω μπροστα μου για αλλες 2 βδομαδες το ηλιθιο αυτο βιβλιο για το τεστ νομικης?

Ααααχχχ να μου πει καποιος κατι, να μου φυγει λιγο αυτη η ανυπομονησια, να τελιωσω με την εξεταση, να γραψω καλα, και να ηρεμισουν λιγο οι φωνες μεσα μου που μ'ενοχλουν συνεχεια!!!

Κανα τραγουδακι ισως?

please?

3 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ZFxCBnPnwo0


    δεν εχω ιδεα αν ειναι του στυλ σου η αν θα σ αρεσει αλλα τυχαινει να τ'ακουω οποτε...:)

    ηρεμια, ολα μια ιδεα ειναιι:):)

    φιλια!

    ReplyDelete
  2. Polu omorfo tragoudi, s' euxaristw polu!!! Grafw aurio, kai exw polu agwnia, ala pisteuw pws meta ap'auto, tha arxizw na eimai ligo pio hremh!!

    Filakia!!

    ReplyDelete
  3. Καλη επιτυχιαα :D:D:D

    ReplyDelete